26.02.2024 –

Us convoc a la sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament de Calvià, que tindrà lloc el proper dilluns, 26 de febrer a les 10:00 hores a la sala de sessions de la Casa Consistorial.

Si a l’hora indicada per a l’inici de la sessió no hi ha el nombre de membres requerit, la sessió es farà, en segona convocatòria, dos dies després de l’assenyalada per a la primera.

Els expedients i antecedents corresponents als assumptes inclosos a l’ordre del dia, són a la Secretaria Municipal a disposició dels membres de la Corporació.

ORDRE DEL DIA.

1. Lectura i aprovació de l’esborrany de l’acta corresponent a la sessió ordinària de dia 30.01.24.
  2. Proposta per aprovar acatar i complir les resolucions judicials fermes dictades per diferents òrgans judicials en el període entre el 15 de gener i el 9 de febrer de 2024.
  3. Proposta per aprovar procedir a incloure l’associació anomenada “Asociación Kidsdays” al Registre Municipal d’Associacions assignant-li el número d’inscripció 373.
  4. Proposta per aprovar el Pla Normatiu 2024 d’aquest Ajuntament.
  5. Proposta per aprovar el Pla anual de Contractació corresponent a l’exercici 2024.
  6. Proposta per aprovar nomenar els representants de l’Ajuntament en el Consell Escolar Municipal.
  7. Proposta per aprovar inicialment la modificació de l’ordenança municipal de protecció del medi ambient contra la contaminació per renous i vibracions.
  8. Proposta per aprovar les condicions d’aplicació del Decret Llei 6/2023 de 2 d’octubre de mesures urgents en matèria d’habitatge al terme municipal de Calvià.
  9. Moció conjunta presentada pels grups municipals del Partit Popular i VOX per a la defensa dels agricultors i ramaders espanyols.
  10. Moció presentada pel grup municipal PSOE per a la defensa del sector agrari mallorquí.
  11. Moció presentada pel grup municipal PSOE amb motiu del 8 de març de 2024, dia internacional de les dones.
  12. Moció presentada

CONTROL DE L’ACTIVITAT MUNICIPAL.

1. Donar compte dels acords adoptats per la Junta de Govern Local per delegació del Batle i del Plenari
    durant el mes de gener.
  2. Donar compte dels convenis formalitzats per l’Ajuntament de Calvià corresponents al mesos de gener i
    febrer.